Тестування за темою "Іменник"(6 кл)
Тестові
завдання
І
варіант
1.Іменник означає:
а) дію предмета;
б) ознаку предмета;
в) предмет.
Навести
приклад іменника (записати).
2.З великої літери пишуться:
а) іменники – загальні назви;
б) іменники – власні назви;
в) іменники – назви істот.
Навести приклади
іменників, що пишуться з великої літери та в лапках (6 іменників).
3. Іменники спільного роду
називають:
а)малят безвідносно до їхньої
статі
б) осіб як чоловічої, так і
жіночої статі
в) іменники чоловічого роду, якщо
в реченні вони позначають осіб жіночої статі
Скласти (пригадати)
та записати два речення з іменником спільного роду
4. Іменники, що вживаються тільки
у формі множини, це –
а) кияни, школярі, друзі,
земляки;
б)Карпати, ворота, ножиці,
окуляри;
в) солі, води, сталі.
Навести приклад
іменників(5-6) , що вживаються тільки у формі однини
5. У формі кличного відмінка
іменник ужито в реченні:
а) Зоре моя вечірняя, зійди над
горою!..
б) На траві, зоря, хустину не
забудь!
в) Нічка розсипала зорі злотистії
.
Скласти (пригадати)
й записати речення зі звертанням, вираженим іменником у формі кличного відмінка
.
6.Позначте в дужках відміну
іменників, а також групу для іменників першої та другої відміни.
Вельможа (____), тюлень(____),
Ілля(____), мати(____), сторіччя(____), теля(____),
Телятко(____), суміш(____).
Навести власні
приклади іменників, що належать до визначених вами відмін та груп.
ІІ
варіант
1.Запишіть, добираючи велику чи
малу букви та використовуючи, де потрібно, лапки.
У небі молодий
(М,м)ісяць і міріади (З, з ірок.Почав цвісти (С,с)соняшник.Я передплачую журнал
(С,с)оняшник. Племена (С,с)лов’ян розселилися у (П,п)одніпров’ї.
Наведіть власні приклади
словосполучень або речень, де вжито іменник, що означає власну назву без лапок
та у лапках.
2.Запишіть речення, вживаючи
потрібну родову й відмінкову форму означення, укажіть у дужках рід
означуваного іменника.
Петрик – це
(справжній, справжня) трудяга! Мій брат – (жахливий, жахлива) задавака.
Васильку, хіба можна бути (такий, така) плаксою?
Наведіть власний приклад речення
з означуваним іменником того ж самого роду.
3.Знайдіть помилки у
словосполученнях і запишіть їх правильно.
Жовті листя,
розрослися коріння, важкі колосся.
Наведіть власний приклад двох
словосполучень або речень, в одному з яких є іменник, що вживається лише в
однині, а в другому – іменник, що вживається тільки у множині.
4.Укажіть у дужках
відмінок іменника.
Їхали по дорозі (______), запитав
у батька(______), запросили актора (______),
рекомендації лікаря (_______),
згадується дитинство (______),
люблю печиво (______).
Наведіть
власний приклад словосполучень або речень, у яких ужито іменники в таких самих
відмінкових формах.
5.Згрупуйте
іменники за закінченням родового відмінка однини.
Гектар, погляд, квадрат, граніт,
грім, прапор, театр, Париж, Ужгород.
Наведіть власні
приклади іменників чоловічого роду 2-ї відміни з різними закінченнями в цьому
відмінку.
6.Укажіть ряд
іменників, у кожному з яких правильно визначена відміна:
а) вишня (перша), лікарня
(друга), козеня (четверта);
б) пудель (друга), дуель (третя),
корабель (третя);
в) сутінь (третя), камінь
(друга), велетень (друга).
Наведіть власні
приклади іменників, які б належали до визначених вами відмін.
Мот оцінок
Коментарі
Дописати коментар