Завдання для Шишкевича Олександра Олександровича на перід з 14.04 по 18.04.17
Завдання
з української мови на ці вихідні
6 клас
1.Записати
під диктовку розрізнені речення, з яких треба скласти, переставляючи їх
місцями, текст „Жайворонок“:
( 4) Тоді пташка падала тихо вниз й натягала другу
струну. (6) Це було прекрасно. (3) Струна тремтіла й гучала. (1) Сіра маленька
пташка низько висіла над полем. (5) Єднала небо з землею і грала на струнах
симфонію поля. (2) Тріпала крильцями часто й тягнула вгору невидиму струну.
У першому
реченні підкреслити всі члени речення. (10 балів ).
2. Записати у
транскрипції слова: опоряджую, сяють. (4 бали ).
3. Записати
слова і пояснити різницю між ними в написанні, звучанні та значенні: в житі і в
житті; відати і віддати; зміна і змінна. (4 бали ).
4. Записати
слова у дві колонки: 1) з м’яким знаком; 2) з апострофом.
Порт … єра, миш … як, ад … ютант, комп … ютер, ател … є, інтер … єр, грил … яж
( особливий вид цукерок), В … єтнам, імпул …с, кар … єра, Н … ю-Йорк. (6 балів
).
5. Скласти і
записати із слів прислів’я.
а) Хліба, а, слово, на, бережи, обід, на, відповідь.
б) Не, горобець, випустиш, слово, спіймаєш, не. ( 3 бали ).
6. Слова
записати в колонку за алфавітом: гончар,
відомий, вечір, вечорниці, годинник, вигляд, горобина, відносини, городній,
відгомін.
З останніх букв скласти вислів. ( 7 балів ).
Завдання
з української мови на
наступні вихідні
Достатній рівень
1. До поданих слів доберіть синоніми та антоніми.
Працювати, добрий, друг, сміятися, радість, уверх.
2. Запишіть слова, поставте наголос.
Читання, середина, обіцянка, дочка, приятель, запитання,
одинадцятий, сторінок, сантиметр, люблю.
3. І. Перепишіть слова, замість крапок вставте, де
потрібно апостроф чи м’який знак.
Тім..ячко, близ..кий, гол..ці, цв..ях, лял..ці, в..юн,
пан..ство, духм..яний, рибал..ство, п..янкий.
ІІ. З виділеними словами складіть речення..
4. Із поданих слів складіть прислів’я.
По, людину, мові, а, птицю, по, пізнають, пір’ю.
Не вчи, рибу, орла, плавати, а, літати.
Мова, слова, зложиться, до, слова.
Хочеш, треба, їсти, в воду, рибку, лізти.
Над кожним словом вказати частину мови.
5. Провідміняйте словосполучення. З одним із них
складіть речення.
Червона квітка, п’ять зошитів, сьомий учень, наш парк.
6. І. Розставте розділові знаки, підкресліть
підмет та присудок.
Облітають квіти обриває вітер пелюстки печальні в синій
тишині.
Тече вода в синє море але не витікає.
ІІ. Зробіть розбір усіх дієслів як частини мови
(поставити питання, визначити початкову форму, час, рід, особу, число,
дієвідміну, роль у реченні).
Високий рівень
1. Запишіть три вислови про мову.
2. Складіть діалог на тему «Моя улюблена пора
року».
3. Напишіть твір на одну з тем:
- «Мова кожного народу - неповторна»;
- «На деревах осінь спіле листя косить».
Коментарі
Дописати коментар