Твір за мистецькою спадщиною В.Нестайка,Я.Стельмаха,Л.Ворониної"
Теми творів(на вибір):
1.Шукай пригод і життя буде веселішим(за творами В.Нестайка,Я.Стельмаха,Л.Ворониної); 2.Гідність та мужність-головні риси вдачі справжньої людини(за творами В.Нестайка,Я.Стельмаха,Л.Ворониної).
Презентація
Як навчитися писати твори: кілька корисних порад
Вчимося писати твори: кличемо музу та фантазію у гості.
Щоб написати хороший твір, потрібно чимало зусиль. Для багатьох учнів це справжня проблема. Вони заздрять тим, у кого це виходить швидко і на відмінно. Дійсно, всі ми різні, хтось мислить творчо, любить фантазувати та виступати. Але дехто губиться, коли опиняється перед аркушем паперу та заданою темою наодинці. Як вирішити проблему?Зараз розглянемо кілька порад. Отже, ми знаємо, що існують твір-опис, мініатюра, роздум, есе та інші види творів. Кожен із них має свою структуру, а відтак – і свої вимоги щодо правильного написання.Коли ви працюєте з твором-есе, звертайте увагу не лише на зміст, а й на те, наскільки красиво та образно ви будуєте речення. Якщо йдеться про твір-роздум, пам’ятайте про основні частини: вступ, основну частину й висновки. У вступі мають бути головні тези, у основній частині – приклади та докази, а у висновках – ваша точка зору на задану тему.У творі має бути теза та пояснення.Кілька правил успішної роботи з творами:• Скажіть «ні» переписуванню. Звісно, важливо читати так звану «критику», але якщо займатися подібним плагіатом, то це не буде розвивати ваші здібності в написанні творів. Можна використовувати її лише для того, щоб направляти свою думку в потрібне русло. Враження, твердження, висновки – повинні бути лише ваші власні.• Якщо йдеться про твір за літературним твором, варто його обов’язково прочитати. І вам не допоможе короткий зміст. Ви самі повинні розуміти зміст роману, повісті чи оповідання, самі робити відповідні висновки і висловлювати свою думку.• Перш ніж написати твір, варто скласти план. Якщо вам важко дається написання творів, краще зробіть це не в «умі», а на папері. Щодо плану, то тут повинні бути присутні три головні частини – вступ, основна частина і висновки.• Якщо ви не зрозуміли чогось із твору, втратили сюжетну лінію, можливо, краще перечитати твір ще раз.• У разі прочитання критики, якщо, скажімо, вам сподобалась чиясь думка, спробуйте розвинути її своїми словами. Оцініть, наскільки вона відповідає думці твору• Не забувайте про цитати. Це підкреслить вашу обізнаність у темі.• Читайте приклади хороших творів. Так у вашій голові відкладеться правильна структура написання, образи та звороти. Зрештою, ви подумки привчите себе до правильної роботи зі словом.• Думайте про твір заздалегідь. Не сідайте за чистий аркуш і не починайте все «з нуля». Ідете в магазин, подумайте: з чого почати твір, як закінчити.• Ну і головна порада – підвищуйте свою грамотність.
Домашнє завдання:підготувати повідомлення про особливості будови байок;написати контрольний твір і переслати на перевірку вчителю
Передмова У збірнику розкриваються широкі можливості використання різноманітних форм і методів активізації знань учнів при проведенні диктантів, які сприятимуть ефективнішому засвоєнню вивченого,виробленню стійких умінь і навичок застосування їх на практиці, розвитку свідомого ставлення до праці, самостійності творчого мислення. До збірника включено навчальні і контрольні диктанти. Мета навчальних диктантів – узагальнити і систематизувати все вивчене з тієї чи іншої теми і підготувати учнів до контрольних диктантів. У збірнику вміщено різні за тематикою тексти, які дібрані таким чином, що дають можливість закріпити новий матеріал і повторити раніше вивчений. Серед навчальних диктантів пропонуються вибіркові, попереджувальні, пояснювальні, словникові, розподільні, творчі, вільні, вибірково – розподільні, диктанти – завдання, диктанти – переклади, диктанти « Перевіряю себе», взаємоперевірні диктанти. Словниковий диктант дає можливість потренуватись у правописі слів на окрем
Тема. Розвиток мовлення № 21.Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю Текст для переказу НАРОД КРІЗЬ ПРИЗМУ МОВИ За кількістю пестливих форм серед мов світу пріоритетне місце посідає українська. «Матінка», «соловейко», «малесенький», «першенький» - ось як лагідно звучать наші слова. Подібного явища не зустрінемо в мові англійській чи німецькій. Для українця назва предмета – це водночас і його оцінка. «Рученьками» ми називаємо руки й дорослої людини, «коником» - дужого коня. Ставлення людини до навколишнього світу формується в перші місяці її життя. Ласкава мова матері майбутнього козака згодом стає його повсякденною мовою. Вчені переконані, що особливості мови впливають на людську вдачу. Дітей в Україні називали тільки лагідно: Петрик, Іванко, Галинка. Дорослих – поважливо. Ви можете хоч подумати назвати Олексу Довбуша Льошкою Довбушем? Назвати Устима Кармелюка … У нас же й такої форми імені не існує! Улюблені українцями імена теж розповідають про народ
9 клас Домашні завдання: 29.04.2020 Тема: Контрольний вибірковий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв'язку) Написати вибірковий переказ нижче поданого тексту (не забувайте про те, що це не списування, а вибірковий переказ!!!) Книжка, книга — неперіодичне друковане видання з певною кількістю сторінок (за критеріями ЮНЕСКО — не менше 48) у вигляді зброшурованих аркушів друкованого матеріалу; набір письмових, друкованих, ілюстрованих аркушів, як правило, скріплених з одного боку. Сторони аркуша називають сторінками. Книжка є об’єктом вивчення книгознавства. Описом книг й інформуванням про них читачів займається бібліографія. Історія книжки тісно пов’язана із створенням і розвитком писемності. Як матеріал для письма в різний час використовували кору дерева, полотно, глиняні таблички, шкіру, папірус, пергамент. У Давньому Єгипті сувій як форма книги відомий з IV тис. до н.е. Звідти сувій, за свідченням Геродота,
Коментарі
Дописати коментар