Дистанційне навчання.Укр.мова 6 клас .РМ №20.Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень.
Тема. Контрольний письмовий твір-опис природи
в художньому стилі на основі особистих вражень.
в художньому стилі на основі особистих вражень.
Завдання: написати твір за поданим планом (план можете
змінити, доповнити), дібрати заголовок самостійно.
Твір оформити на подвійному аркуші в лінійку. Спершу
записати тему, заголовок, план, після якого, не пропускаючи лінійки,
запишете текст твору. Обсяг 1-1,5 сторінки.
змінити, доповнити), дібрати заголовок самостійно.
Твір оформити на подвійному аркуші в лінійку. Спершу
записати тему, заголовок, план, після якого, не пропускаючи лінійки,
запишете текст твору. Обсяг 1-1,5 сторінки.
Орієнтовний план
1. Весна-чарівниця несміливо ступає по нашій землі.
2. Мандрівка до весняного лісу (парку).
3. Високе блакитне небо в обіймах пухнастих хмарин.
4. Сонце пробивається крізь темне мереживо гілок.
5. Сонні дерева починають прокидатися.
6. Казкові острівці підсніжників, пролісків.
7. Дзвінкоголосі птахи не замовкають ні на мить.
8. Весна – це пора, коли співає душа.
Мета: розвивати вміння шестикласників осягати зміст живописного твору, виражальні засоби, помічати всі важливі і другорядні деталі; удосконалювати культуру писемного мовлення, сприяти збагаченню й уточненню словникового запасу шестикласників; якнайповніше використати естетичний і моральний потенціал художнього полотна для духовного розвитку учнів.
Мета: розвивати вміння шестикласників осягати зміст живописного твору, виражальні засоби, помічати всі важливі і другорядні деталі; удосконалювати культуру писемного мовлення, сприяти збагаченню й уточненню словникового запасу шестикласників; якнайповніше використати естетичний і моральний потенціал художнього полотна для духовного розвитку учнів.
Пам͐ятка “ Підготовча робота до
складання письмового твору-
опису природи за картиною
в художньому стилі”
складання письмового твору-
опису природи за картиною
в художньому стилі”
1. Коротке повідомлення учня про автора та картини.
2. Осмислення художнього полотна (аналіз картини)
1. Що зображено на картині?
2. Визначення учнем теми й основної думки художнього полотна.
3. Що зобразив художник на першому плані картини, на що звертає увагу на другому плані?
4. Яка кольорова гама картини? Чому?
5. Яку пору року зобразив Сергій Васильківський на полотні? Чи можна визначити час доби?
6. Хто зображений на полотні окрім природи?
7. Описуючи цю картину, що б ви хотіли написати, які почуття передати, які емоції викликає зображення?
“Лінгвістична підказка”,
яку можна використати в тексті
яку можна використати в тексті
Стежки – вузькі, широкі, звивисті, витоптані, місцями порослі, як стрічечка та ін..
Дерева – високі, стрункі, низенькі, розлогі, посохлі, буйнолисті, поодинокі.
Трава – пишна, суха, густа, польова, висока, низькоросла, зелена, пожовкла, як килим.
Кущі – низенькі, придорожні, темно-зелені, густі.
Квіти – польові, маленькі, білуваті, високорослі, невибагливі.
Небо – блакитне, ясне, сонячне, низьке.
Хмари – білі, густі, навислі, низькі.
ІІІ група
Тінь – густа, чітка, вказує на час доби.
Воли – втомлені далекою дорогою, білий віл, гнідий віл.
Поле – як жовтий килим, широке, пшеничне, щедре.
- Доберіть синоніми до слова пейзаж. (Краєвид, ландшафт)
Складаня письмового твору-опису
в художньому стилі за картинами
в художньому стилі за картинами
Скласти письмовий твір-опис за картиною, дотримуючись плану:
1. Загальне враження від побаченого твору мистецтва.
2. Ознаки предметів або явищ далекого і близького плану описати з використанням художніх засобів.
3. Використання художником кольорів як засобу увиразнення основної думки твору.
4. Естетична оцінка зображуваного.
Коментарі
Дописати коментар